Najdete nás i na MALL.CZ

Hodnocení obchodu

5,0 273 hodnocení
Přidat hodnocení
5
267x
4
3x
3
2x
2
1x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola
Avatar autora | 26.11.2019
+ Rychlost

Avatar autora | 24.11.2019
+++
Avatar autora | 1.11.2019
+ komunikace se mnou na jedničku
+ Rychlost
+ Vynikající ceny

Doporučuji!
Avatar autora | 18.10.2019
+ bezvadná komunikace

Objednávka byla vyřízena velmi rychle. Nedopatřením nebyl doručen inzerovaný "dárek zdarma". Po upozornění na tuto skutečnost, byl dodatečně zaslán.
Avatar autora | 19.8.2019
Zboží dodáno za 3 dny, vše v pořádku.
Avatar autora | 31.3.2019
Před nákupem jsem funkci zboží telefonicky ověřovala a byla jsem velmi překvapena vstřícností a ochotou mi vše vysvětlit. Chválím.
Avatar autora | 16.3.2019
Spokojenost,okamžitá reakce na email
Avatar autora | 22.2.2019
momentálně dobrá cena, rychlost dodání
Avatar autora | 26.1.2019
+ ochota podrobný výklad příjemné jednání
- nic

doporučuji
Avatar autora | 2.12.2018
dobré ceny,dobrý sortiment, rychlé vyřízení objednávky, takže doporučuji
Avatar autora | 24.10.2018
Spokojenost.
Avatar autora | 3.9.2018
dlouho jsem sháněla ultrazvukový kartáček na zubu, nabídka tohoto obchodu mě zaujala, kartáček jsem objednala za příznivou cenu
Avatar autora | 27.5.2018
+ rychlost
+ má v nabídce značku Emag Emmi-dent

Avatar autora | 2.5.2018
Dobrá nabídka,komunikace i doba dodání O nevýhodách nevím
Avatar autora | 9.10.2016
+ vše je super
- netuším

mohu jen doporučit
Avatar autora | 16.9.2016
- špatná komunikace, na dotaz jsem odpověď nedostala, tak jsem kartáček koupila bez informací, které jsem před nákupem potřebovala, tak jsem vlastně koupi riskla

bochodu bych doporučila reagovat na dotazy zákazníků
Avatar autora (Administrátor)
Vážená paní Jedličková, děkujeme Vám za nákup na našem obchodě a děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena s naší komunikací. Denně odpovídáme na desítky telefonických i emailových dotazů. Bohužel neregistrujeme žádný emailový ani telefonický dotaz od Vás. Aby se takováto situace již neopakovala, prosíme Vás o informaci, kdy jste nám dotaz(y) posílala a z jaké emailové adresy byl(y) odeslán(y). Uděláme vše pro to, abychom zjistili, zda se jedná o lidské selhání nebo jinou chybu v našem call centru a samozřejmě ji napravíme. Jako omluvu Vám nabízíme 10% slevu na příští nákup u nás. Detaily dohodne přímo s Vámi náš zákaznický servis. Přejeme Vám krásný den S pozdravem Tým SimpleSmile.CZ
Avatar autora | 22.8.2016
- o žádných nevím

Se zbožím jsem byla spokojená a proto jsem si ho objednala.Dříve jsem nakoupila od známého.Mohu jen doporučit :-)
Avatar autora | 31.5.2016
+ Rychlost dodání

Výborné služby
Avatar autora | 26.5.2016
+ nákup z domova
- žádné

doporučuji
Avatar autora | 25.5.2016
Doporučuji, vstřícná komunikace z pohodlí domova.

Stránka 11 z 14 , položek celkem: 277