Obchodní podmínky

 

Obchod SimpleSmileBeconfi dodává pouze produkty nejvyšší jakosti vyrobené ve Spojených státech. Proto nabízíme všem kupujícím 100% záruku spokojenosti zákazníka, což znamená, že dostanete své peníze zpět, pokud nejste s naším produktem spokojeni. Více info v našich obchodních podmínkách viz bod 8. 

Objednávky přijaté do 15:00, odesíláme ještě týž den a Vy zboží zpravidla obdržíte následující pracovní den.

Veškeré získané údaje o Vás použijeme pouze k vyřízení Vaší objednávky a v žádném případě je neposkytneme třetí osobě.

Provozovatelem internetového obchodu SimpleSmile.cz je společnosti beconfiDent Czech s.r.o., IČ:29352959, DIČ:CZ29352959, se sídlem Leitnerova 30, Brno, 60200. Společnost je zapsaná pod spisovou značkou C 74561 vedené u Krajského soudu v Brně.

1. Potvrzení objednávky

Potvrzení objednávky je automaticky odesláno na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při objednávce. Doporučujeme potvrzení uložit pro případnou pozdější komunikaci se zákaznickým servisem.

2. Dodání

Objednávky přijaté do 15:00, odesíláme ještě týž den a Vy je obdržíte následující den. Později přijaté objednávky expedujeme následující den. 

3. Poštovné

Všechny naše výrobky jsou dodávány prostřednictvímČeské Pošty s.p. Cena jednotlivých způsobů dodávky je vždy uvedena navržena a schválena zákazníkem při výběru metody dodání. Při objednávce nad 1000, Kč včetně poštovnéneplatíte. Balné je vždy zdarma.

4. Platba

Při objednávce si můžete vybrat, který způsob platby si přejete. Nabízíme platbu převodem na účet, bezpečnou 3D secure platbu většinou platebních karet, PayU, dobírku České Pošty a možnost vyzvednout a hotově zaplatit zboží přímo v naší výdejně v Brně.

5. Právo odstoupit od smlouvy

Jako fyzická osoba - spotřebitel uzavírající smlouvu distančním způsobem mimo naši provozovnu máte v souladu s občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní ode dne převzetí zboží. Chcete-li využít tohoto práva, je třeba zboží vrátit (zaslat) a na adresu naší brněnské provozovny. Tohoto práva není možné využít po vyjmutí produktu z hygienickéjho obalu nebo po poškození hygienického obalu, (pakliže je produkt takovýmto obalem opatřen) které by znemožňovalo další bezpečné použití produktu třetí osobou. Toto se týká zejména zubních dlah, zubních nití, zubních past, zubních nákusníků... atp. Zboží vracené dobírkou bude odmítnuto. 

6. Reklamace

V případě, že obdržíte zboží, které je vadné, doručte nám je v zákonné lhůtě 24 měsíců ode dne obdržení zboží. V takovém případě Vám vadné zboží bude zdarma vyměněno za zboží bezvadné a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní. Zboží je dle zákona způsobilé k reklamaci i bez originálního obalu, nicméně prosíme, pokud je to možné, reklamované zboží vracejte v originálním obalu. Předejdete tím často možnému poškození zboží při přepravě.

7. Jurisdikce

Případné spory vyplývající ze vztahů uzavřených na základě těchto obchodních podmínek spadají do jurisdikce českých soudů a řídí se výhradně českým platným právem. 

8. Záruka 100% spokojenosti zákazníků

Pokud nebudete spokojeni s výrobkem BeconfiDent, vrátíme Vám v plné výši kupní cenu zboží. Záruka spokojenosti zákazníka platí po dobu 30 dní od data objednávky. V takovém případě požadujeme, aby bylo zboží vráceno v originálním balení a obsahovalo alespoň 50% původní náplně. V opačném případě již není možné Záruku 100% spokojenosti zákazníka uplatnit. Při uplatnění Záruky 100% spokojenosti zákazníka je dopravné zboží k Vám i zpět Vaším nákladem stejně tak jako naše i Vaše bankovní a jiné poplatky a náklady související s doručením a platbami. Záruka 100% spokojenosti zákazníka se nevztahuje na zubní pasty, zubní nitě, zubní dlahy, Dual Foam čistící pěnu. Záruka 100% spokojenosti se nevztahuje na fakturační poplatky, bankovní poplatky, poštovné a další podobné vedlejší náklady.