Obchodní podmínky

 

Obchod SimpleSmile dodává pouze produkty nejvyšší jakosti.

Objednávky přijaté do 15:00, odesíláme ještě týž den a Vy zboží zpravidla obdržíte následující pracovní den.

Toto jsou aktuální obchodní podmínky pro internetový obchod simplesmile.cz
 
Úvodní ustanovení
  1. Těmito obchodními podmínkami se upřesňuje vztah mezi společností BeconfiDent Czech s.r.o. se sídlem v Brně, Leitnerova 975/30, PSČ 602 00, IČO: 29352959, zapsané u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 74561, jakoprodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.simplesmile.cz, a zákazníkem, který s prodávajícím uzavírá kupní smlouvu. 
  2. Tyto podmínky jsou určeny primárně pro koupi zboží prostřednictvím internetového obchodu. Přiměřeně se použijí i na koupi zboží prostřednictvím zákaznické linky či.

 

Uzavření kupní smlouvy

  1. Kupní smlouvu je možné uzavřít na dálku prostřednictvím internetového obchodu či zákaznické linky. 
  2. V případě kupní smlouvy uzavírané na dálku představuje objednávka učiněná jejím odesláním v internetovém obchodě nebo prostřednictvím zákaznické linky návrh na uzavření kupní smlouvy. Objednávka je platná po dobu 21 dní a její obdržení potvrdí prodávající e-mailem. Kupní smlouva je pak uzavřena přijetím návrhu ze strany prodávajícího ve formě odeslání objednaného zboží. O odeslání zboží je kupující informován e-mailem, popřípadě prostřednictvím SMS zpráv.
  3. Prodávající dodává zákazníkům zboží pouze v množství obvyklém pro spotřebu domácnosti. V konkrétních případech (zejména při slevách či výprodejích) je prodávající oprávněn určit maximální množství, které lze dodat zákazníkovi.

 

Odstoupení bez udání důvodu

  1. Spotřebitel je ze zákona oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené přes internet nebo telefonicky bez udání důvodu do 14 dnů od doručení zboží. Nebo jeho poslední části.
  2. Chce-li zákazník využít tohoto práva, je nezbytné prodávajícímu v uvedené lhůtě oznámit svoje rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Nejvhodnější možností je kontaktovat prodávajícího na e-mailu reditelka@simplesmile.cz . Je možné užít i vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je možné nalézt zde.
  3. Pokud zákazník odstupuje od smlouvy, vrátí prodávající kupní cenu zboží. Zákazník má nárok i na náhradu nákladů na dodání zboží zákazníkovi ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Spotřebitel však platí poštovné spojené s vrácením zboží. 
  4. Uvedené peněžní prostředky prodávající vrátí bezodkladně, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. S platbou však je možné v souladu se zákonem počkat, dokud zboží není vráceno prodávajícímu. K platbě bude užit stejný platební prostředek jako při placení kupní ceny zákazníkem, nedohodnou-li se strany jinak.
  5. Zboží je potřebné bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení, zaslat na adresu BeconfiDent Czech sro, Leitnerova 975/30, 60200 Brno. Náklady spojené s vrácením zboží hradí zákazník.
  6. Prodávající si dovoluje upozornit, že zákazník podle zákona odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží (např. použije-li zákazník parfém i potom, co jej už jednou zkusil). Dále, že zákazník není oprávněn odstoupit od smlouvy u zboží vyrobeného podle speciálních požadavků nebo zboží přizpůsobeného osobním potřebám (např. v případě gravírovaného obalu) a u zboží, které bylo vyňato z uzavřeného obalu, a které není možné vrátit z hygienických důvodů (např. při otevření kosmetických přípravků a jiného zboží, které přichází do přímého styku s pokožkou).Reklamace
  1. Má-li zboží při dodání vadu, prodávající se může se zákazníkem domluvit na kompenzaci ve formě poukázky. Dále je zákazník oprávněn požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy. V případě, že by takové odstranění vady bylo pro prodávajícího nemožné nebo nepřiměřené, je zákazník oprávněn požadovat slevu z kupní ceny, a pokud jde zároveň o významnou vadu, může i odstoupit od kupní smlouvy. Tato práva má zákazník i v případě, že se uvedená vada projeví později.
  2. Za vady na zboží odpovídá prodávající, projeví-li se po dobu dvou let od dodání zboží, nebo do data použitelnosti uvedeného na obale zboží.
  3. Za vadné se považuje zejména zboží, které nemá obvyklé vlastnosti, neslouží svému účelu, neodpovídá požadavkům právních předpisů či nebylo dodáno ve sjednaném množství. Prodávající upozorňuje, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. dále za Vadu zboží nelze považovat účinek zboží nižší, než jaké je očekávání zákazníka. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytuje prodávající nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).
  4. Veškeré dotazy ohledně reklamace je možné zaslat na e-mail reditelka@simplesmile.cz nebo kontaktovat prodávajícího telefonicky na tel. čísle +420 605 449 156. Reklamované zboží je potřebné zaslat na adresu BeconfiDent Czech sro, Leitnerova 975/30, 60200 Brno, doporučujeme vyplnit reklamační formulář, který je možné nalézt zde.
  5. O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí bude prodávající zákazníka informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv, či telefonicky. 
  6. O reklamaci rozhodne prodávající bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude trvat déle než 30 dní. V opačném případě je zákazník oprávněn odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, aby zákazník poskytl potřebnou součinnost.
  7. Náklady spojené s vrácením zboží hradí v případě oprávněné reklamace prodávající

 

Způsob platby a dodání

  1. Způsob platby a dodání je možné zvolit z nabízených možností. Před odesláním objednávky bude zákazník na zvolený způsob platby a dodání a na náklady s nimi spojené vždy upozorněn.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo poskytnout dodání zboží ve vybraných případech zdarma.

 

Další informace

  1. Prodávající zákazníkům poskytuje různé slevy,a dárkové či jiné poukázky. Jejich užití se řídí pravidly, o kterých zákazníka v každém jednotlivém případě prodejce informuje. Není-li stanoveno jinak, lze každou slevu či dárkovou poukázku užít pouze jednorázově a na jeden nákup lze užít jen jednu poukázku téhož druhu. V případě, že je hodnota dárkové poukázky vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na novou poukázku nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí.
  2. V souvislosti s provedeným nákupem může být zákazníkovi zaslán třetí stranou hodnotící dotazník. Zákazník se tak může podělit o své zkušenosti s nákupem a zbožím s ostatními.
  3. Obecné informace
  4. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit zákazníkovi účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
  5. Subjektem mimosoudního řízení v případě sporu, případně subjektem k vyřizování stížností zákazníků, je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz, zřízená zákonem
    č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, na kterou se zákazník může obrátit přes
    e-podatelnu na webových stránkách České obchodní inspekce.
  6. Smlouva je uzavírána v českém jazyce a řídí se právním řádem České republiky. Místem plnění je Brno. 
  7. Všechny ceny výrobků a služeb jsou uvedeny s DPH, která je platná v okamžiku odeslání objednávky. V případě, že se DPH do uzavření kupní smlouvy, popř. do odeslání zboží změní, je zákazník s přihlédnutím k jím zvoleném druhu platby povinen uhradit nedoplatek kupní ceny, popř. prodávající neprodleně zašle zákazníkovi e-mailem zprávu s výzvou o sdělení, kam je možné uhradit zákazníkovi přeplatek kupní ceny. Součástí dodávky zboží je daňový doklad. Daňový doklad může být prodávajícím zaslán také elektronicky emailem. Veškeré ceny zboží včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.